Wednesday, May 30, 2012

Last two weeks in Sydney (Evelin)

Heiii mu armsakesed!! Kuna ma enam nii lihtsalt laptopis netti ei pääse siis üritan kirjutad niipalju kui suudan oma telefoniga. Eelmine sissekande oli tehtud 13.mai ja nuud siis juba 31.mai. Hetkel ma enam ei viibi Sydneys viimased 4paeva sest olen nüüdsest road tripil. Sellest veidike hiljem :)) Viimased kaks nädalat Sydneys möödusid minu jaoks nii kurvalt kui ka vaga lõbusalt!! Sain isegi viimase kahe nädala jooksul vaga lahedad tutvusi. Nädala sees ikka töötasin kohvikus. Kliendid phmt lugesid päevi kui palju mul veel jäänud on. Enamus kliendid olid samad näod. Eelmine viimane nv Sydneys oli vaga greisii haha. Reedel ma chillisin aussikatega kuskil linnast eemal. Vaga rohkem ei tule tollest õhtust meelde enam. Midagi vaga hullu polnud igatahes. AGA laup õhtu oli küll insane! Päeval sain kokku itaalia chikiga et arutada veidi road trippi. Üritasime leida veel inimesi kes meiega kampa lööks. Ok siis liikusime päeval kuskile et saada kokku teistega aga need polnud nii kindlad oma plaanides seega jäi veidi lahtiseks ja lootsime siiski uued leida. Olime burwoodis ja plaan oli kodust läbi käia ja siis linna peole aga mis sa sellega. Kell oli 5pm ja juba läksingi rongiga linna. Sain kerliga kokku. Kes eestlane. Sõime tai toitu kuskil ja siis veidike ikka jooki :)) olime kuskil darling hArbouris. Mul tuleb lõbus tuju juba sisse vähesest tipsutamisest(lucky boys Hahaha). Kuidagi Siis jõudsime tagasi Town hall stationi juurde ja George streedile mis linnas uks pohitanavaid. Teisel hetkel olime juba kuskil mingi hiinaka sünnipäeval kus oli Free joogid ja karaoke ja veel u 15 hiinakat. Mäletan et tegin ränka remixi seal karaoket lauldes haha. Seal oli mitu mikrofoni ja ma siis vahel lasin yehhyehh where r ur hands bitches??!! Guys guys it's getting hot in here so take ur clothes off etc. Nalja sai meeletult:))))Ohtu lõpuks v pigem hommikuks jõudsin omadega bankstowni. Tipsutasime seal siis veidike edasi :)) lõpuks tuli unemati külla. Kõige parem tunne küll polnud! Sain päeval koju, pidin korjama kaubanduskeskusest ülesse ka oma uue kohvri mille olin tglt eelmine Päev ostnud aga peole edasi lainud lol. Pühapäeval võtsin Ohtul käisin piljardit mängimas kalli aussi sopsiga Sam. Tegin 1:0. Üsna võrdne seis oli aga siiski ma olen aussis ikka kõvasti mänginud niiet :)) Anyway hakkas viimane nädal tiksuma. Esmaspäeval andis manager mulle 100doltsi et ostaksid hulga tai toitu ja siis sööme koik koos as a lunch. Chef tegi veel juurde ka igast chicken StuffI jne. Kõht oli kull pärast mega täis ehehe. Tööpäevad möödusid töötades ja phmt iga ohtu käisin väljas, kas siis chillimas ja shishat tegemas voi lausa ohtusookidel ihhii. A neljap käisin korra ka klubis aga mitte kauaks. Phmt terve nädal magasin iga ohtu 1-4 tundi. Hommikuti päästis oma tehtud latted, soy chai'd, megalahedad kliendid ning kogu meeskond, kellega töötasin. Reede ohtul oli plaanis Gerda ja lauraga pidutsema minna. Reede oli viimane päev ka tööl olles. Ma eioska sõnadesse panna seda mis toimus reedel. Kohe hommikul kliendid teadsid et viimane päev ( mina olin maininud ainult paarile kellega ma pidevalt juttu rääkisin. Manager ja Barista olid kõigile jutustanud pidevalt et ma lahkun). Sain ühelt paarikeselt kes lawyerid upstairs kaardikese kus tänasid mind teeninduse eest ja veel armsa kingituse. Kes siis kallistasid ja soovisid parimat trippi ja et take care!!!! Dont trust everyone. Tundsin nagu oleksin väike laps jälle ega kodust välja pääsenud . Igatahes koik oli tore ja armas :) sain kogu Staffilt kaks mega armsalt kaarti millest tegin ka pilti, panen hiljem ülesse:) andsid mulle veel tripi jaoks raha ka mida Ma ei tahtnud üldse aktsepteerida( 180doltsi). Olin ostnud kogu meeskonnale ka tordi ja kirjutanud armsa kaardi ja tänud kõiki kõige eest mis nad minu jaoks teinud on. Suht deep ehehe. Eks siis koik nutsid ja puha. Kohvikust ära minnes tundsin et inimesed siin on ikka tõeliselt heasüdamega. Seda kõike ei saa sõnadesse panna, peate ise kogema!! Sain hulga toitu kaasa jälle. Tänu managerile sain ma alati koju minnes toitu kaasa niet absul toidu peale raha ei raisanud 3kuud. Eks ikka kui väljas sööd kuskil aga muidu mitte. Õhtul olin ma nii läbi omadega et peale showerit jäin magama lampi ja hommikuni välja. Ok Gerda oli suht pissed off sest arvas et ma kuskil mujal pidutsemas ja lasin nemad üle. Järgmine päev sain päeval kokku kogu kangaga kellega trippima (läbi neti leitud - gumtree). 2 Piffi Belgiast ja Itaaliast ning 2kutti Saksamaalt ja Inglismaalt vanused u 24 :) pärast seda haymarketisse shoppama veidikeseks ja siis sain Gerdaga kokku. Olin tema hostelis u 1,5h ja ütlesin et näeb siis loodetavasti õhtul ja andsin musi. Ta mingi Wtf kindlasti. Läksin parramattasse tagasi veidikeseks ja siis sain aussi sopsiga kokku. Ta oli autoga ja pidime tglt minema kluppi kus Israel Cruiz vms lol ja kus tal veel sõpru aga kuna ma lubasin Gerdale et tuleme linna siis ok läksime linna. Läksime Ivy clubi mis oli tõesti vauuuuuuuu!!!! Sooo fancy ja omgg kui heaaaa muusika! Kõige ülemisel korrussel on peoruum koos basseiniga, kus ukse peal seisavad turvad ja lased sisse nende arvates ilusaid tüdrukuid. Jep, nemad otsustavad kas saad sisse v mitte. Aussi sõpsid on rääkinud mulle mitmeid jutte kuidas ikka igat moodi poisid on üritanud sinna peoruumi pääseda jne. Anyway ma olin suurim tantsulõvi seal klubis haha. Õhtu jooksul ei näinudki Gerdat. I knew that!!! Ohtu oli megaaaaaa!! Sain koju 8am ja siis magasin tunnike ja pessu jne ja sain kokku manageri ja hiinakaga dishwasher , kellega käisime hiina toitu söömas. Omg kui palju rahvast 11am Hiina restoranis ja omg nii palju töötajaid jne. Jõime punast veini ja proovisin tuhat erinevat toitu. Vaga omapärased toidud!! Nii fulll olin hiljem. Ostsid mulle kigitusi (ehted) ja Kim kes 70.a mees hiinakas , tahtis anda mulle 100doltsi mitte millegi eest. Of course mul oli et mitte mingil juhul!!! Aga lõpuks manager ütles et vōta vastu muidu ta võtab seda kui solvangut. Oehh nii halb oli aktsepteerida seda raha , olin juba saanud neilt niigi raha plus kingitusi plus tai toitu ja nüüd veel hiina toitu. Läksime lahku kallistades ja üksteisele parimat soovides. Sain eile neilt emailile ka kirja et kuidas läheb ja et igatsevad mind, awwwwww!!!! Pühapäeva õhtu olin aussi sopsiga ja flat mate'dega. Magasin vastu esmaspäeva max 1h. Parimad inimesed ja parim aeg oli Sydneys!!!!! Kunagi ei unusta kõike seda mis seal toimus!!! Parimad peod ja inimesed!!! Kallis Gerda jäi nuud sinna maha, tal läheb kindlasti vaga hästi ka edaspidi :) Ok järgmine kord nüüd (üsna pea) kirjutan mis nüüd siis toimub ja lisan pilte! Hetkel oleme omadega kuskil poolel teel Byron Bay poole ja ookeani aares:)

No comments:

Post a Comment