Sunday, May 13, 2012

Enjoying every second in Sydney

Yesyesyesyes kallid s6brad, blogi on j2lle suht unarusse j22nud lol. Kui te elaksite Sydneys siis ta saaksite aru meist. Sydney on niiiii busy linn. Hetkel on k2es pyhap2eva 6htu ja m6tlesin, et v6tan ennast nyyd kokku ja pyhendan ennast blogi kirjutamisele :) Yritan teile teha hea ylevaate sellest, mis siin j2rjekordselt toimunud on. Soovime ka k6ikidele praegustele emadele ja tulevastele emadele KAUNIST EMADEP2EVA!!!!! :) SUURED/TUGEVAD KALLID JA MUSID of course meie kallitele emmedele kodumaal - ELLE ja ELLE :) Nagu te eelmisest blogist lugesite siis me ei ela enam Gerdaga koos. Mina elan still Parramattas aga teises kohas. Muidu kui t88koht oli phmt ymbernurga siis nyyd on vaja k6ndida Mon to Fri u 15min. See koht, kus ma nyyd hetkel pesitsen, on v2ga vinge. Elan korterelamus nagu ikka, nyyd teisel korrussel mitte enam 12ndal lol. Elan koos 2 korealasega, yks on tyts 21 yrs old ning teine kutt u 35yrs old ja veel hiinakaga, kes on criminal lawyer 34yrs old (aus6na, ta n2eb v2lja nagu mina, kunagi ei paku et nii vana). Nyyd m6tlete kyll et lol veits jama juu aga tegelt pole, nad on k6ik mega vinged. Kogu aeg saab nalja, joome veini jne. Korea chikk on ikka p2ris hull beib :D iga 6htu proovib juba riideid, mida j2rgmine p2ev kanda. vahib ennast pool 6htut peeglist, kreemitab, s2tib juuksed korda (ise l2heb magama lol) ja hommikuti kui ta peab kodust v2lja minema 8am siis piff 2rkab 6am ylesse, vahepeal isegi varem ja siis valmistab l6unat ette, s2tib sada aastat, make up ja puha. K6ik see pull kestab p2evast p2eva :D Mina ja hiinakas lihtsalt naerama kogu aeg :D Hiina piff on ikka yleprahi! Ta on syndis Austraalias ja phmt ei oska yldse hiina keeltki. Ta esivanemad tulid Aussi elama alates 1860ndast aastast. V2limuselt n2ed kohe 2ra et hiinakas aga tglt puhas aussikas. Anyway ta on hullem kui mina :D Endal on partner (korea kutt, kes meiega koos elab) aga ikka j6llab kutte haha. Kysib alati, kas see riide ese sobib mulle jne. Yks kord m6tlesime et damn peab koos dringitama minema!! See reede, mis nyyd oli, tegime idee teoks. L2ksime siin samas areas linna peale. A ta nimi on muidu Dimity :)))) korea piff Michell ja korea kutt Jay. Haha l2ksime siis yhte kluppi, kus tuleb alati mega muss aga pole kunagi seal olnud (olen kuulnud alati kaugelt 88siti sealt tulevat mussi). Anyway kohe kui sisse j6udsime siis hakkas kohe shotte ostma. Kui Eestis on shottide nimed ysna viisakad siis siin ei anna ollagi. nt wet pussy, big dildo etc. Mis siis ikka, lasime wet pussy shotte :D Lasime klubis tantsu, tegin j2rjekordselt battle't yhe aussi kutiga aga seekord siis dougie dance ja jerk. M6lemad lasime p2ris h2sti :D v2hemalt publikule meeldis lol. Tahtsime Dimityga minna ka irish pubi aga seal damn 10doltsi pilet ja ei olnud seda v22rt. Roxy klubis oli 15 doltsi niiet seet6ttu olimegi ainult yhes klubis yhe 6htu jooksul :P Ega v2ga hilja peale ei j22nudki niiet 3am olime ilusti kodus. J2rgmine hommik r22kisime eelmisest 6htust :D Dimity umbes et damn v2ga ilusaid kutte eile polnudki, ei saanudki kellelegi silma teha. Ja et oleks pidanud jooma rohkem, oleks hullu siis pannud jne :D Niinaljakas on seda juttu kogu aeg kuulata :D anyway saite umbes nyyd aru kui vinge neiu Dimity on :) Gerda ja Laura t88tasid esmastp2evast reedeni Newcastlesis j2lle ja sain nii hilja Sydneysse tagasi. Sellep2rast ma linna ei liikunidki. Pidime laup. niigi pidu koos panema niiet polnud hullu miskit. Ok nyyd veidike eilsest :D Kuna ilm kisub jahedaks siin kogu aeg, siis p2ris seeliku ja s2rgi peale ei saa ka peole minna. P2eval on u 23kraadi aga 6htul umbes 17 niiet ysna jahe. Igatahes ma siis s2ttisin ennast juba valmis kella 4ks ja j6udsin 5ks juba linna. Sain yhe aussikaga kokku et arutada v2heste jookidega road tripi (from Sydney to Cairns 2 n2dala p2rast). Peale pikka jutu ajamist ja puha selgus et kutt plaanib alles juuni alguses minna aga mul kinde plaan et 25.mai l6petan oma waitressi t88 kohvikus ja siis phmt kohe tahaks hakata liikuma p6hja poole. No siis l6puks m6istsime et tema minu ja prantsuse tytsiga (leidsime yksteist netist, kes plaanib ka road tripi samal ajal kui mina niiet l2hme koos) trippi kaasa ei l88 kahjuks. Pole hullu miskit, dringitasime siis edasi. Istusime ilusas kohas Darling Harbouris.
Liikusime siis edasi bottle shopi kus ta s6ber t88tas ja saime tasuta jooki v6tta :D rabasime siis Passion Pop shampuse ja siidrit/6lli. Liikusime tema s6bra juurde, kus oli veel paar s6pra. Chillisime, s6ime Mongoolia toitu ja dringitasime. Leidsin ka telfust pildi, mille oli keegi minust seal olles teinud :D
Plaanis oli hiljem siis Gerda ja Lauraga kokku saada linnas. Nad kolisid Milson Pointist kesklinna backpackersisse, mis on kohe Scubar baari k6rval, kuhu oligi anyway plaanis suunduda. Kuna neil ikka l2ks sada aastat aega ja need aussikad, kellega olin, tahtsid juba edasi liikuda siis viskasid mind Scubari ees maha ja liikusid kuskile kesklinnast edasi. Seal ees tutvusin siis lampi uutega, l2ksime siis, ostsid jooki kogu aeg :D nii lihtne see naiste elu siin ongi. Lihtsalt ole ja ei l2he 1 minutki m88da ja juba leiad endale uued s6psid :D anyway siis sain sees olles 6 mega nunnu inglise kutiga tuttavaks ja 1 inglise tytsiga. Vendadel oli k2pp sees niiet terve 6htu saime k6ik tasuta jooki :P rummi koksid olid terve 6htu teemas. Siis lampi ilmus Gerda v2lja, kellega ma siis r22kisin max 15sek ja juba ta l2inud oligi. Ytles et liiguvad Darling Harbouri, kus ma olin just, yhe t88kaaslase juurde ja siis tulevad tagasi sinna. Nu ma siis m6tlesin et ei viitsi nendega sinna trippida ja j2in sinna inglastega pidutsema :D k6ik r2ngad tantsul6vid! mega vinge 6htu oli! aa igakord kui keegi pani sulle n2pu peapeale siis pidid tegema endale ringi peale :D see oli terve 6htu teemas :D nalja kui palju. Saatsin Gerdale messi et naised tulge tagasi ruttu, free dringid :D aga kokkuv6ttes l2ks kuidagi nii et see 15sekki j2igi ainukeseks tolle 6htu jooksul :D lol. Laurat ma ei n2inud yldse. Mingi kell liikusime 88sel edasi Side baari (k6ik baarid on tegelt night clubid, siin lihtsalt nimetatakse neid nii. ja nt Albion hotel, mis Parramattas, on tegelt night club aga lihtsalt nimetus hotel. just in case mainin :D). Side baaris siis lasime k6ik j2lle t2iega tantsu ja mega fun oli!!! L6puks kell oli umbes pool 3 ja siis Gerda tahtis minna kasiinosse aga ma olin nii l2bi juba omadega, niiet liikusin town halli suunas bussipeale et koju j6uda ilusti. Buss oli of course rahvast t2is. Hakkasin r22kima 6 niggaga kes olid just tulnud pulmast ja ylikondadega ja puha. Siis kuidagi l2ks asi r2pi peale v2lja niiet terve buss r2ppis :D megaaa vingeeee oli :D Sain ilusti koju, no problems. Kuulsin, et Gerda sai 5hommikul umbes koju ja Laura samuti. Hommikul 2rgates oli v2ike hangover aga selle eest v22rt 6htu! R22gin nyyd veidike, mis n2dala sees toimunud on. Mina olen ikka t88d ilusti teinud. Nagu ma olen maininud et t88p2evad hakkavad 7am siis nagu mina ikka, kunagi ei j6ua kuskile 6igeks ajaks haha. Alati 5min j22n hiljaks. Esimest korda oli kyll et damn boss hommikul ka seal ja j22d veel 10 min hiljaks. Aga ta ei vaata kunagi kella :D niiet nyyd kordub see iga p2ev haha. Lendad ilusti kohvikusse naeratades ja good morning 8eldes sisse ja k6ik oleks nagu korras :D Kuna me kolisime Gerdaga lahku siis ostsin endale ka l2ppari. Ostis l2bi gumtree nagu oma iPhone white 4S ja v2ga hea hinnaga, 350doltsi. Black MacBook 2006 aasta oma nagu Gerdalgi, aku peab 3-4h vastu ja brand new charger. Kuigi m6tlesin kyll kogu aeg et viimane asi mille ma ostan siin on l2ppar siis nagu n2ha, ei tasu plaane ette teha :D Ma ise olen v2ga rahul oma t88ga siiamaani, sest free lunch ja v6id juua niipalju chaisid ja lattesid v6i milkshake kui tahad ja alati peale t88d saan mingi sandwichi, suppi vms koju kaasa niiet ma toidu peale yldse raha ei raiska (Y). R22kimata siis transpordist t88le, sest k6nnin ju jalgsi kogu aeg :) Staff on super, saab kogu aeg nalja, kliendid on nagu s6psid juba jne :P p2ris palju samu feisse iga p2ev. Gerda on ikka milkman koos Lauraga. Neile meeldib ka nende t88. Inimesed, kellega nad t88tavad ja ylemus, on tema jutu j2rgi yleprahi ja suured dringitajad :D Gerda on ise ka rahul! See ongi p6hiline :) N2dala sees ma yritan ikka teha midagi muud ka kui ainult t88d. Peale t88d k2in ylep2eviti v6i ka vahest mitu p2eva j2rjest jooksmas Parramatta kandis. Ei saa ennast k2est ka lasta :) Muutun nyyd iga p2evaga yha tugevamaks j2lle! Farmis olles l2ks suht k2est 2ra, sest kus sa seal ikka niipalju liigud kui v2ljas phmt k6rb ja s6idad traktoritega lol. Olen saanud tuttavaks paljude erinevate inimestega siin niiet olen k2inud mitmeid kordi kinos nt Dubaist kutiga haha :D ja 6htus88kidel. Elad ju ainult yks kord ja oled Sydneys siis ei saa selliseid v6imalusi kasutamata j2tta :P K6ik on piirdunud ainult 6htus88kidega! muidu m6tlete maeitiea mida lol :D Inimesed aussis lihtsalt nii armsad ja s6bralikud! Kes kunagi Aussi tuleb pikemaks ajaks, siis te n2ete ja tunnete seda :) Olen k2inud ka m8ned korrad aussi piffiga Angelia Muay Thai kickboxingus. Treeningud nii hullud et 5min ja juba l2bim2rg :D:D Oskan juba p6hiv6tteid jne. Mulle 8eldi et ma tglt v2ga tugev tydruk, natukene tehnikat ja ma v6iksin p2ris osav olla selles :D ma mingi eheheh thanks, piirdun siiski rohkem tantsimisega :D see on lihtsalt mega lahe ala, millega vahest tegeleda! Homme ehk esmasp. siis uuesti ja kolmap. ka. A muidu kui m6tlesin et okk v6iksin leida Sydneyst mingid lahedad chikid kui s6brannadena :D siis kus sa sellega, phmt k6ik s6psid on mul kutid :D:D ja 2 tytsi, kes on lesbid :D Elame h2sti! Ma saan nendega tytsidega v2ga h2sti l2bi, ei tunne r22kides yldse et nad lesbid oleksid ega puha. Nagu normaalsed piffid :))) Kui ma varem m6tlesin et ehehe lesbid ja geid, niiiii kahtlane. Siis nyyd on see minu jaoks v2ga normaalne, ei vaata yldse viltu ega suhtle nendega teistmoodi kui normaalsete inimestega. Samas kui n2ed ikka kutte yksteisest kinni hoidmas ja suudlemas siis ikka j22n vaatama, nii nunnnuuu juu :D Ok hetkel ma arvan et sai phmt kogu jutt r22gitud, mis toimunud on :) Kui te nyyd m6tlete mis tuleviku plaanid siis hetkel ei oska ma t2pselt miskit 8elda. Tean seda, et mina olen veel Sydneys 2 n2dalat ja hakkan trippima Brisbane ja Gold Coastile, Great Barrier Reef etc kuni Cairnsini v2lja. See tuleb mega! Plaan on hetkel minna koos prantsuse chikiga ja leida veel 1-2inimest kellega rentida van v6i kellelgi juba olemas ja k2ia paljudes kohtades, n2ha imelisi kohti ja teha igasuguseid p88raseid asju :P Plaanis teha Skydiving, pole hetkel kindel kas suudan selle teoks teha nyyd l2hiajal v6i mitte. Loodame parimat! Plaanis on mul j6uda kodumaale tagasi juuni l6pus, kuup2ev lahtine (oleneb k6igest!!!!) Gerda kavatseb j22da Sydneysse pikemaks ajaks niiet meie teed l2hevad t2ielikult lahku 2 n2dala p2rast, nuuuks. Kui ma alguses m6tlesin Aussi j6udes et ma ei saa kuskile minna ilma Gerdata, pole julgust nii palju v imelik vms siis nyyd me oleme m6lemad nii iseseisvateks saanud ja naudime elu t2iel rinnal. Ta j22b ikka parimaks tripi kaaslaseks, kellega Aussi tulla :) Kindlatest plaanidest annan blogis teada. Seiklused pole veel kaugelt l2bi!!!! Me naudime igat hetke ja ei kahetse siiamaani, et tulime imelisse AUSTRAALIASSE! See on kogemus ja m2lestus, mida ei saa keegi kunagi 2ra v6tta ega unustada! J2rgmise blogini!!!! :) Laen ka kohe igast erinevaid pilte ylesse, mille olen suutnud 2ra kl6psata vahepeal :)

No comments:

Post a Comment