Sunday, May 13, 2012

Tegime neljap2eval Dimityga banana breadi. Imelihtne!!! kogu protsess v6tab aega 40min umbes.
kokkamas :) tulin just siis jooksmast. Kuna Michellil l2ks sada aastat vannitoas aega nagu alati siis hakkasime juba kokkama :D
minu armas Cafe :)
kiiiiisud, kes mul siin korteris on :) k6ige nunnumad yldse! Tulevad poevad kaissu kogu aeg:)
Yks p2ev, kui kavatsesime pyhap2eval Laura ja Gerdaga hiina toitu s88ma minna Chinatowni. K6ndisime jalgsi siis yle silla ja puha. Kogu matk tund aega lol :P Vaade oli samas amazing!
beauuuuuuuuutiful!
Lolllaga :)))
Yks 6htu tulin tupppa ja siis wolaa, Michell magas niimoodi :D:D Mis siis ikka, Dimityga arvasime et ei hakka yles 2ratama ja las magab edasi :D J2rgmine p2ev n2itasin pilti ja kysisin howww?? siis ta ytles et tal arst soovitas iga p2ev 15min sellises asendis olla, tal kehv vereringe vms. Niinunnu ikkagi :)))
K2isin yks 6htu dinneril NZ kutiga kesklinnas :P highway'l 130km/h - megaaaa vinge!!!
lunch break at work (wrap - lettuce, bacon, grill chicken, scrambled eggs - YUMMMMMYUMM)
LOL
Kohvikus n6udepesija hiinakas Kim toob mulle yle p2eviti kookost. Niiiiiarmas :)
minu ja Michelli tuba. Magan seal all, teisel pool sama nari voodi ja Michell magab seal. V2ike ja hubane :P Algul oli kahtlane sest olin harjunud huge voodiga aga nyyd mulle v2ga meeldib!
elutuba
k88k

No comments:

Post a Comment