Wednesday, June 20, 2012

Road trip Sydneyst Cairnsi (Evelin)

Ei teagi nüüd kust otsast oma juttu alustada. Nii palju on rääkida, nii palju on öelda. Hetkel istun mugavas toolis lennukis suunaga Tai poole. Viimane sissekanne oli tehtud minu poolt kui tegin road tripi Sydneyst Cairnsi. Plaanisin kogu aeg kirjutada blogi aga kus sa sellega, kogu aeg midagi teha ja sellist paari tunnist vaba aega ei suutnud absaluutselt leida. Nüüd ma üritan teha hea ülevaate minu võrratust road tripist. Nagu olete blogist juba eelnevalt lugenud, ei ole me Gerdaga enam pikemat aega koos. Kuna ma teadsin et ma pean olema juuni keskpaiku v isegi rohkem lõpu poole kodumaal tagasi siis pidin tegema ruttu plaani, kuidas n2ha east coast p6hja osa. Leidsin oma tripi kaaslased l2bi gumtree.com.au lehekülje. Seal on plenty kuulutusi kõige kohta. Väga paljud backpackerid otsivad tripi kaaslasi igale poole. Väga väga kasulik lehekülg (pange kõrvataha, kes kavatsevad Oz tulla =) ). Road trip algas 28.juuni sellega, kui Jonas (German), Alan(English) and Laura from Belgium tulid korjasid minu ja Alessandra (Italian) peale. Väike jutuajamine ja suundusime grocery poole et ikka veidike toidupoolset muretseda paariks päevaks. Esimesel päeval me väga palju ei suutnud palju teha sest siin läheb pimedaks enne 6pm. Anyway suundusime Blue Mountains poole, kus me kavatsesime teha järgmine päev bush walk 4h + veel 3 saksa kutti kes olid Jonase s6brad. Esimesel õhtul me õppisime üksteist rohkem tundma. Ma olin kahjuks v õnneks esimene kes ära kustus, sest ma olin eelmine nädal maganud niiiiiivähe. Olin chillinud aussi sõpsidega basically until 3am. Alarm oli kogu aeg 6.15am. Nautisin viimast nädalat Sydneys täiel rinnal eheheheh. A muide meie van, millega tegime road tripi, tundus küll esmapilgul nii väike et maei suutnud ära mõelda, kuidas me kõik 5kesi seal ära magame 3 nädalat lol. AGA pean tunnistama nüüd et mulle väga meeldis magada seal! Esimene õhtu oli fcking freeeezing. Ma kartsin järgmine õhtu magama minna hahah, pretty seriously. Tegelt kõik järgmised õhtud olid väga soojad. Magamine nägi välja nii et kaks üleval (kettidega paned konksude otsa nurgad ja oleks nagu voodi lol ning 3 inimest all. Kuigi ma mõtlesin mitmeid kordi et proovin ära kuidas on üleval magada aga teoks see ei muutunud ahha. Vist sellepärast et ma phmt magasin kogu aeg keskel ja mul oli hea soe kogu aeg iihihi..sneaky bastard. Teine päev road tripil oli ikka treeningu rohke kuid samas IMELINE. Nii palju imelisi waterfalls Blue Mountainsis. Asi oli seda väärt!!!! Õhtul tegime ilusa BBQ party, kust ei puudunud Guun (niimoodi kutsuvad kõik backpackerid sweet wine ). Järgmised päevad trippisime läbi Jenolan caves kus oli ka blue lagoon. Käisime ära kohad nagu Kangarana Walls – imeline vaaaaadeee!!! Käisime veel paar kohta aga ei mäleta hetkel neid nimesid. Esimese nädala lõpus jõudsime omadega Byron Baysse kus olime otsesesmõttes kinni 4päeva. Kuna pidasime vajalikuks peale 5 päeva korraliku pesu ja voodit siis võtsime kaheks ööks NoMad hosteli, mis on ikka puha ilus ja korralik. Kõige parem hostel kus ma olen viibinud Austraalia tripi jooksul ehehe. Kuna iga õhtu oli party Cheaky Monkeys siis ka meie ei puudunud sealt. See on probably kõige lahedam klubi kus olen olnud viimasel ajal. Enne 10pm phmt k6ik joovad laua taga ja muss k2ib jne. Peale seda phmt muuusika on põhjas, bass põhjas ja kõik lasevad tantsu laudade ja pinkide peal. Keegi ei tantsi phmt põrandal haha. Peaks Tartusse ka sellise klubi tegema... raudselt oleks k6ige populaarsem klubi üldse haha. Anyway tutvusime 8 aussikaga Brisbaneist kes olid tulnud sinna pidutsema ainult. Vägaaaaaaa lahe nv oli!! Järgmine nädal teisip. Liikusime Nimbinisse et ikka näha seee lahe kanepi pealinn ära Ausssis. Üritati määrida pähe et ostaks choc muffins and whatever lol. Tunnike viibisime seal, ostsime veidike endaga kaasa et ikka road trip naljakamakas muuta hahaha ja suundusime siis Surfers Paradise poole. Järgmine päev mängisime rannas võrku, lebo, päike ja avatasime siis Surfersit mis on ikka VAUUUUU. Orgunnisime ka Peterpans travel agensi kaudu enda Fraser Island tripi, Canoe Everglades 3days etc. Sain sealt ka endale orgunnitud lennupiletid Cairnsi sest ma ei saanud nendega teha road tripi 5 nädalat. Anyway kõik laabus suurepäraselt peale 6h olemist seal haha. Saime väga head diilid !!! Järgmine päev suundusime omadega juba siis Brisbane kus veetsime 1he öö ja järgmine päev avatasime mõned tunnid Brisbane. Mina, Al ja Jonas üritasime ikka rohkem näha Brisbane.. teised samal ajal laadisid oma läppari ja kaamera akusid rmtk-s. Järgmine päev mina, Al ja Jonas läksime Fraser Islandile niiet pidime tolle õhtuks jõudma umbes 500km kaugusele põhja. Alessandra ja Laura veetsid niikaua aega Rainbow beachil. Kuna weather polnud üldse hea siis nad phmt ainult magasid ja lebotasid jne karavan pargis teiste sakslastega ja 2kanada tütsiga. Ega meilgi ilm hea polnud, kogu aeg sadas vihma... kuid sellegi poolest oli Fraser Island 3days trip vägaaaaaamega! Käisime ujumas lake McKenzie’s kus on vesi ikkka niii helesinine ja läbipaistev et ei suutnud ära imestada. Proovisime ka ära eesti keelde tõlgituna “shampuse mullivanni”. Ilm ei kõigutanud kedagi niiet kõik võtsid kõigest osa juhhuuu. Kaks õhtut oli suur pidu umbes 40 inimesega igalt poolt ülemaailma. Põhigame oli ikka CHICKEN GAME mis oli joogimäng ehhh. Mäng on imelihtne!! Mäng algab alati sellega kui keegi ütleb suurest ringist WHAT GAME WE PLAYING??? Everybody: A CHICKEN GAME!!! Ja siis esimene karjub uuesti: WHY WE PLAYING THIS GAME??? Everybody: TO GET FUCKED UP!!! Ja siis kõik teevad kanasilmad endale ette ja häälitsevad nagu hullud kanad. Kui teed paremale poole kana silma siis see tähendab et on parema poolse inimese kord, kui vasaku siis vasaku ja kui korraga siis skiptid järgmise inimese sinu kõrval. See mäng käib kiiresti ja oiiii kui palju nalja. Anyway kõik olid peale 2h mängu waisted ja häälepaelad ära karjunud. Toimus ka suur BBQ pidu, kus kutid tegid liha ja naised salatit ja muud sellist kraami. Fraser Island oli imeline! Ainult ilm vedas veidike alt. Päev peale Fraserilt saabumist oli puhalebo. Mina, Jonas ja Al olime lihtsalt nii läbi omadega et ainult lebotasime ja magasime haha. Alessandra ja Laura olid eneriat varunud nende päevadega kui meie ära olime niiet nemad täitsa seda päeva magamiseks ära ei kasutanud ehhh. Liikusime siis peale lebot päeva 3days 2nights canoe everglades tripile. Ausõna, mina ei taha paddlingut teha enam küll terve elu. Esimene päev möödus phmt kanuul, lõunat süües imeilusas kohas ja campingu places telkide ülespanemisega. Meiega koos oli umbes 16inimest. Järgmine päev möödus kanuul päikest nautides, rohke treeninguga kanuul ja paljude piltide tegemisega. Õhtul eks ikka drinking games ja Guun!! Esimene õhtu oli mega külm telgis magades, teine õhtu kolisin juba Ali ja Jonase telki, väga mõnusalt soe oli ja hea uni ! Kolmandal päeval paddlitasime oma kanuukesed esimesse punkti tagasi ja suundusime peale tripi Sunshine beachile. Väike võrkpall, nap ja päevitasime ennast shokolaadiks! Tglt ookeani ääres oli liiga kõva tuul nii et kaua rannas ei viibinud lol. Trip lõppes eelmine nädal neljap. päevasel ajal. Õhtut tähistasime peoga Noosas. Sai palju tantsitud järjekordselt ja kõik oli super. Tundsin nagu oleks mul sünnipäev sest kogu aeg phmt kaisutasid mind ja kukkununnnutasid lol. Anyway reedel pidin olema Noosa bussijaamas 10.10am niiet siis lõppes minu road trip kallite inimestega. Nemad jätkavad umbes 2,5nädalat veel ja siis mõned Taisse jne. Ikka jube kahju oli lahku nendest minna sest 24 7 koos oldud ja kõike koos tehtud. Jõudsin peale 2,5h bussisõitu Brisbane, kus oli mul aega ringi chekkida phmt 6tundi. Sain bussis lampi tuttavaks ühe saksatütsiga niiet phmt terve päev sai temaga hängitud ringi. Bronnisin ka endale hosteli Phuketis 3ks õhtuks kus ma praegu olen eheheh. Anyway õhtul võtsin lennuki et lennata Cairnsi 2ks päevaks. Jõudsin kõige lahedamasse hostelisse Gilligans peale südaööd kus kõik olid täis ja tahtsid mind peol võtta suurte kohvritega. Eks kahju oli EI öelda sest omggg mis muuusika oli! The best!! Igatahes liikusin ülesse ruuumi kus 10 inimest aga üsna suur ja väga mugav. Järgmine päev pidin 7am tõusma aga lollllll tõusin 15min enne 8am kui buss oleks phmt ära läinud. Igatahes sain happpily Uncle Brian’s bussile ja trip oli VÄGA NALJAKAS HHAHA! Millaa Millaa waterfalls, Josephine waterfalls etc (lasime kivide peal liugu jne). Ilm oli super, rahvas oli super niiiet väärt trip! Eile oli mu viimane official last party Austraalias. Tähistasin siis oma ruumist 2 prantsuse chikiga Gillians nightclubis. Kõik sujus hästi ja õhtu oli tantsurohke. Kavatsesin terve öö pidutseda ja et 3.30am buss tuleb korjab mu peale ja viib lennujaama. Hommikul u 4am tegin Aussi sõpsiga ruttu ka Skype lennujaamas. 7.20 am lendasin Cairnsist Sydneysse. 3h oli aega uue lennuni Taisse. Terve see aeg kulus helistamisele ja rääkimisele läbi telfu kõikidele Aussikatele ja road trip seltskonnale kellele olin lubanud hellata enne ära minekut. Igatahes hetkel olen nüüdseks jõudnud Phuketi. Tulin just pesust. Väljas on 29kraadi ja VÄGA UMBE!!! Käisin söömas ka juba Tai toitu ja veidike uurimas adventuresi, mida paljud turistud Aussis teevad. Ma olen nüüdseks megamegamega väsinud ja aeg on magama jääda. Voodid on siin ruumis nagu bambusest tehtud..üli VIP hahahaha. Minuga samas ruumis on 2 inglise chikki ja 1 USAST. Neljas chikk on tglt ka aga ta Phi Phi Islandil üks öö. Homne plaan on inglise chikkidega randa, mis on 3min kaugusel on foot niiet IT‘S TIME TO GET BROWN!!! Kui leian aega siis laen palju palju pilte kogu road tripist siia aga kui mitte siis teen seda kunagi hiljem. THAILAND ON IMELINE!!!:)

No comments:

Post a Comment