Sunday, May 13, 2012

Milkman job

2. week in NewCastle and already traditional wednesday night when everybody are so fucked up!
the boss advises all the managers to buy beer at bottles for their crew at go to the park because it was "a far to nice day to be working."
After first week in newcastle with team. Nobody dont even remember that we did pictures lol.
See reede siis, läksime pubisse, siis klubisse ja kui klubi lõpuks kinni pandi olid mul jalanõud puruks läinud, sain sõbsilt laenuks plätud ja siis 3 tiimijuhti kutsusid mind kasiinosse, võtsin pakkumise vastu ,aga kahjuks olin ma liiga drunk ja nad ei lasknud mind sisse. Siis mõtlesin koju minna, korda end teha ja äkki siis, aga kui koju jõudsin avastasin ,et kell on 5 nii,et polnud eriti mõtet tagasi minna.
Gun Bus!
Rootsi sõber Timmy, kes oli 2sel nädalal newcastles minuga samas tiimis. Poiss joob 2 õlle ära ja juba on purjus, siin pildil on ta umb 3 joonud ja eks näha ole ,et alkohol teeb sellele inimesele küll palju liiga. Aga nii naljakas oli. See on siis laupäeval kui Evelin kadus ingisekuttidega ja me läksime tiimiga pidu panema jeii!
Ma pean seda eestikeeles kirjutama ,sest kunagi ei tea äkki mu ülemus näeb seda haha. Tööl on põhimõtteliselt nii ,et kui nad kuskile paika mu maha panevad siis ma ei asu kohe tööle, ma tean ma olen liiga laisk. Ma panen eskibagid maha ja laman nendel pool kuni tund aega, teen nii öelda uinaku ja siis alustan tööd haha. Saab päikest veidi ja väsimusest üle.
Töötasin newCastles ja siis üks pilukas kutsus mind enda juurde sisse öeldes, do u want to see buddha temple, ofcourse ! ja olingi seal , päris lahe oli, selle laua peal on miljon puuvilja lihtsalt, sain pühitsetud mandariini ka! :D
Meie kontor siis hiihi,
Reede õhtud on legendaarsed. Kui töö lõpetame, siis kõik saame kokku sellest pubis, joome ja tsillime ja siis lähme kõik edasi Side bari, kus paneme täiega pidu!

No comments:

Post a Comment