Wednesday, June 20, 2012

THAILAND - first and second day in Phuket (Evelin)

Loe: Kopen ghaan – thank you! Esimene sõna mille õppisin juba ära esimesel õhtul Phuketis. Eile jõudsin lennukiga Phuketi kohaliku aja järgi 7.30pm. Sain lennukis tuttavaks 4lja Aussi kutiga. Kahjuks v õnneks võtsid hosteli paariks ööks Patongis mis on minust veidike põhja väga populaarne koht. Anyway lend oli 8h pikk niiet vägaaaaa väsitav. No free meal included niiet pidi ikka aussi krediitkaarti kasutama järjekordselt. Lennukilt maha tulles pidime ootama immigratsiooni järjekorras. Olime juba reaalselt oma 30min olnud kui tuli siis minu kord. Peale pikemat jutu ajamist saadeti mind kohe viisat tegema kui lugesid mu passist et olen Eestist. LOL!!!! Oleksin pidanud kohe minema sinna...arvasin et ära minnes pean maksma viisa eest jne. Seal oli suur silt et 20 riiki kus on ka Eesti sees, peavad tegema viisa riiki sisenemiseks. Igatahes tätsin mingi ankeedi ära kuhu pidi panema pildi endast as well. Nägin suuri silte nuka taga et 300bahti ehk 6 eurot on pildi tegemine. Naine, kes istus seal putkas sees ja kelle kätte pidin viisa paberi andma, küsis mult ainult 40 Aussi dollarit viisa jaoks.Kui küsisin what about picture? Siis naine phmt lasi mul minna ilma et oleksin pilti teinud. Väga armas Aasia naine!!!!!!! Anyway rabasin oma kohvrid ja liikusin uksest välja kus siis tormasid mitu kümned “fake” taksojuhid mulle ligi. Lõpuks leidsin õige takso ja liikusin tunni aja kaugusele Kata beachile. Takso läks maksma 600bahti aga kuna olen sales person nagu ikka siis sain 550 bahtiga mis on umbes 18 AUS dollarit. Väga hea hind 1h kaugusele + taksoga veel. Sain kätte oma ruumi kus 4 chikki veel minuga. Air condition on ise enesest super aga kui liiga kaua töötab siis täpselt mu voodi on selle all ja ma külmun. Teised ruumis on ikka väga palavas olukorras. Pretty shit ah?? Tuba on ise enesest super! Plaanis on siia jääda nüüd kuni reedeni kuna plaanin teha ühe päevaseid trippe igale poole ning nad korjavad su hosteli eest peale ja toovad koju niiet jään 2ks ööks veel siia inglise chikkidega. Eile pikemat jutu ajamist polnud sest olin no ikka niiiiii exhausted et tule taevas lausa appi!! Hahahah päriselt. Täna hommikul ärkasime kõik veidike enne 11am ülesse et randa liikuda. Bikiinid ruttu selga ja puha, poest külmad suured veepudelid u 20 bahti, teepealt värske hea mango ja yoghurt smoothie kaasa (tglt kogu matk on max 5min et randa jõuda). Olime u 3h rannas. Ma ei suutnud ära imestada kui katsusin ookeani vett. KÕIGE SOOJEM VESI 9 KUU JOOKSUL ÜLDSE hahaha :D ookean siin on ikka tõeline vann!! Peale seda liikusime tagasi hostellisse et krabada veidike Tai toitu. Plaan oli minna massaazile kuna tütsid olid ära kõrbenud hahah.. võtsid aloe vera rahustava tunnise massaazi. Mina ikka ehtsa Thai massage. Hetkel niii mõnus olla et jää lausa magama eheheh. Täna õhtul toimub hostelis karaoke ja plenty free drinks. Homse kohta ei oska hetkel miskit öelda..kindlasti randa ja ehk saab Kaspar Rooniga kokku. Ta ka Tais aga ainult 10min kaugusel minust Patongis. Neljap. plaan Phi Phi Islandile minna jne. Üritan siin mega kuuummaaaas riigis rohkem kursis hoida teid. Tai on ikka ehtne Aasia riik, kus kõik on nii odav ja kust leiad absaluutselt kõike, mida hing ihaldab väga hea hinna eest. Evelin XXXXX

No comments:

Post a Comment