Tuesday, March 27, 2012

Jou rahvas,

kuna Evelin kirjutas eelmises postituses meie n2dalavahetustest ja samuti ka ei v2sinud ta ennast kiitmast, kirjutan siis oma au pairi t88st . Kuna 2 n2dalat tagasi otsustasin kindlalt 2ra kauemaks j22da kas siis augustini ja kui Johh tuleb siis ka kauemaks otsustasin lapsehoidja t88 kasuks. Kui hakkasin seda sorti t88d otsima, k2isin mitmel intervjuul. Hommikul l2ksin siis intervjuule ja perele meeldisin ning helistasid umbes 5 tunni p2rast tagasi ja ytlesid et kui tahan siis saan selle t88. Ise olin mega sillas ja siis sain pool tundi hiljem uue k6ne, et tuleksin intervjuule Granvillesse, mis on Evelinist siis 2,5km kaugusel. M6tlesin ,et mis ma ikka passin ja kuigi olen teisele perele pm ja juba 8elnud v6in ju intervjuule ikka minna. Nii siis l2ksingi ja kahjuks v6i 6nneks meeldis mulle see pere rohkem ja 6htul koju j6udes saatsin esimesele perele kirja kurvastusega 2ra 8eldes. Sain veel olla viimane n2dal Evelini toakaaslane kui pakkisingi oma asjad ja kolisin Granvillesse. Mu uus pere on siis nii ,et ema, ema 6de ja 3 last. Kuna naine on yksikema ja t88tab med6ena on tal raske kodune olla ning sellep2rast tal mind vaja oligi. T88p2evad on vaga paindlikud ja oleneb t2iesti kuidas emal t88d hetkel on. Kui ta kodus on, siis pean lapsi vannitama, koduseid t8id aitama tegema ja thats it. Hommikuti viin lapsed kooli ja kella 3 paiku v6tan nad koolist 2ra. N2dalavahetustel oleme k2inud Eveliniga pidu panemas ja ta on sellest siia juba kirjutanud. Reedel k2isin ema 6ega Cosiga megazones ja m2ngisime veits seal, panin m2ngu kinni ja siis l2ksime k2isime umbes 4-5 pubi l2bi ja n2itas mulle h2id pidutsemiskohti kui vaatasin et kell juba nii palju ja Evelin ootab mind Parramattas. M6tlesin siis ,et hakkan minema, sest pean kodus veel l2bi k2ima, oma asjad v6tma ning kui linnas rongijaama olin j6udnud olin liiga laisk,et liikuda Granvillesse, koju, rongigasse, Parramattasse ja Effu juurde, see oleks v6tnud v2hemalt poolteist tundi nii,et otsustasin otse minna. J6udsin Evelini juurde umbes pool 10 ning siis j6ime veidi head ja paremat ja kuna kell oli juba piisavalt palju liikusime maja taga asuvasse Parramatta Alboni klubisse. Panime veits m8llu ning siis Eff n2gi mingit venda, kes oli ta juures kohvikus kohvi joomas k2inud vms ning tantsisime nende seltskonnaga, j6ime veel veits ja l6puks olime hullud tantsul6vid. 6htu jooksul saime kontaktid jagatud ning j6udsime umbes 3-4 paiku koju tagasi. 2ratus oli meil varajane , umb kell 7-8 kuna uus tydruk tuli hommikul juba Parramattasse, Effu uueks toakaaslaseks. V6tsime ta siis r66msalt vastu, lasime tal v2lja puhata ise minu poole Granvillesse suundudes. V2rvisin Evelinil juuksed 2ra, k2isin pesus ja j2imegi ootama poisse kellega klubis tutvusime, sest nad viisid meid Blue Mountainsile kuhu oli umbes 1,5tunni tee. Tee peal saime selgeks mida nad Eestist arvanud on. Scott : teate seda filmi Borat, t2pselt selline ettekujutus on meil Eestist, ehk siis nagu t2iesti metsad ja p6llud :D . Siis tegime terve p2eva nalja,et nii ongi ja ,et elame puuonnides ja autosid meil polegi ,s6idame hobustega. Nyyd nad muidugi teavad ,et Eesti suht arenenud riik ikka :). Teel tagasi kesklinna poole ei olnud m6tteski koju minna vaid liikuda edasi linna poole. Kuna me Effuga targad pliksid panime juba kotid ennem kokku, et ei peaks vahepeal kodus l2bi k2ima . S6idu ajal m6tlesime,et 2kki uus tydruk Laura on ka juba ylesse 2rganud ja eriti lahe oleks esimesel p2eval juba meiega v2lja tulla. M6eldud-tehtud. V6tsime Laura peale ja suundusime Lliami juurde, kus saime esimese asjana joodud yhe Viru Valge. No tsau, austraalased vaatasid seda viina nagu v6lujooki vast. Olime siis tund-kaks m2ngisime bailat ja muid m2nge ja suundusimegi kings crossile kus l2ksime yhte pub-clubisse ning tantsisime. Yks poistest tegi mulle seal tuuri ka. Pm majal on 5-6 korrust, igal korrusel erinev muusika ja dj-d v2gev v2rk! Mingiaeg m6tlesime siis tagasi Lliami juurde suunduda, otsisime Laura ylesse, sest too kadus 2ra seal :D ning l6puks j6udsimegi kohale. Pyhap2eval l2ksime hommikust s88ma kuskile gay kohvikusse ning siis viidi meid koju. M6tlesin ,et ohh jesss, saab magama 2ra minna, kell oli umb 1 sest see n2dal on mul esmasp-reede pikad t88p2evad, kuna see ema t88tab 6ena pluss k2ib koolis ka. Nii,et see n2dal on tal ainult ylikooli n2dal. kell 6 hommikul 2rkan ylesse, viin lapsed kooli, puhkan, koristan. Kell 3 v6tan lapsed koolist 2ra ning kell 6 tuleb ema koju .Aga see selleks. Kui koju j6udsin sain k6ne yhelt prantslaselt, keda me Effuga varem juba teame. Ta tavaliselt pakub meile juhut8id nagu ka siis mulle pyhap2evalgi. Ytles, et tal oleks vaja abi koristusega nii,et v6tsin t88 vastu, ise kaheldes t2iega sest olin s6naotseses m6ttes surnud. Pool tundi aega, k2isin ruttu pesus ja oligi juba maja ees. L2ksin siis sinna. Kurtis mulle oma elulugu, kuidas tal naisega tyli ja et kui loll see naine on ja nyyd kolis oma kontorisse, kuhu me ka suundusime. Ja,et tal k6ik riided kohvrites ja kottides aga kapid nii mustad ja p6rand ja k6ik ka ,et koristada vaja. Nii siis hakkasingi siis koristama kui sinna j6udsin. Kuna tegu oli tema kontoriga ja ta tegelt myyb kanuusid ja rattaid, n2itas mulle oma oldschool rattaid ja lubas mullegi yhe kinkida ja kanuuga s6itma minna, eks n2is lol. Kui koristama hakkas siis ta vist proovis mind sebida r22kis kuidas Rihanna, lady Gaga, ja muud siuksed esitajad meeldivad ja siis heleski telefon POPOPOPOOOKERFACE! ma lihtsalt hakkasin naerma ja ta sai vist aru,et see veits m88da. R22kis, kuidas talle ikka loodus meeldib ja ranna 22res jalutada ja piknikut teha ega see naine tal nii loll. Kui autoga s6ita vaja pikka maad ,naine tahab lennukiga minna ja pla pla. Aga noh, kuna mulle isiklikult 35 aastased mehed peale ei l2he proovisin talle Evelini peale ajada. Pm t88p2ev oli naljakas ja kui t88 tehtud oli 1,5 tunniga siis t6i mu koju ja lubas j2lle helistada kui t88d tulemas on. Nyyd olen t88tanud 3 p2eva, ja neljap-reede veel ja ongi n2dalavahetus ehk siis kaua oodatud puhkus hihi ja piiduuuu!!!! Ootan juba.

Ps. Teil l2hevad ilmad juba soojemaks meil tuleb sygis ja noh, 20 kraadi aga ma suht haige juba lolz, k2in Effu talvejopega ringi ja nillin toas k8hides!

No comments:

Post a Comment