Thursday, March 8, 2012

Hei, kuna mul praegu aega ja ma lihtsalt ei viitsi asju taaskord pakkida m6tlesin kirjutada blogi. Sydneys on elu m6nus ja meil on k6ik muutunud siin.
Kuna mul parim s6branna Johanna tuleb augusti l6pus v6i sygise alguses samuti Austraaliasse, otsustasin siia j22da ja t2nu sellele on plaanid k6ik muutunud. Nimelt- elame praegu Eveliniga Parramattas, kahekesi yhes toas ja korteris. Kui teada sain,et oleks v6imalus kauemaks j22da, sest see plaan oli juba poole aasta pealt aga yksi olla eriti ei soovinud leppisin olukorraga, et v6iksin ka tulla suvel tagasi nagu Evelin seda teeb. Aga nyyd sain t88, mis sobib nii ideaalselt mulle, Evelinile kui ka minu tulevasele reisipartnerile Johannale. L2hen t88le au pairiks, mis siis on lapsehoidja t88 sees elamisega. Homme l2hme siis Eveliniga lahku, kuid ainult elamise p6him6ttega. T88 kestab mul samad tunnid, mis Evelinil kohviku t88ga ja elan tast vaid 2,5 km kaugusel, ehk siis jala poole tunni tee. M6lemal on n2dalavahtused vabad nii ,et sobib ideaalselt! Samuti on see mulle super, sest see t88 eeldab 6 kuud perega olemist ja t2pselt 6 kuud on aega ,et Johanna Austraaliasse tuleks. Nii et hea, sest kui Evelin lahkub 3-4 kuu p2rast ei j22 ma yksi vaid perega ,keda ma juba tunnen l2bi ja l6hki ning saan 2 kuud olla nendega selle asemel ,et yksi olla. Eveliniga on ka juba plaanid tehtud - teeme Sydneys t88d ja ja kogume raha ning kuna plaanid olid kohe alguses tehtud ,et l2hme vaatame Brisbane ja paar kohta veel l2bi ja siis l2hevad meie teed vist lahku.

Miks ma siia j22n? - Mis Eestis on? Muidugi ma igatsen oma s6pru ja pere aga kui mul selline v6imalus hetkel on siia j22da, siis kasutan seda kindlasti 2ra. Saan palju kogemusi ja keelt harjutada samuti saan rohkem selgusele, mida ylikoolis 6ppida. Ma olen mitme s6braga r22kinud, kes l2ksid 2011 ylikooli ja nyyd tulid 2ra sealt, sest see pole ikka see mida nad 6ppida tahtsid. Ma ei n2e m6tet sellel. Raiskad oma aega, raha , et 6ppida kui loobud sellest poole aasta pealt ,sest pole kindel kui selle ajaga saaks hoopis reisida, maailma n2ha, kohata erinevaid inimesi, keelt harjutada, saada uusi asju teada, teha erinevat t88d, kogemusi ja ykskord kui tagasi tulla tead mida tahad teha, mitte ei istu kodus, passi telekat, oled 24/7 arvutis, ei tee midagi kasulikku oma ajaga. Olen kindel ,et k6ik tasub 2ra :).


ps! T2na t2histame Effunzoga viimast 6htut koos muagiahoaha

No comments:

Post a Comment