Sunday, November 6, 2011

J2lle yks n2dal m88das.

T2na on siis juba pyhap2ev. Kuigi kaks blogi nyyd j2rjest samal p2eval, on eelmine kirjutatud neljap2eval ning see siis praegu. Nagu te n2ete on meil j2lle t2pit2htede asemel numbrid kasutusele v6etud, mis t2hendab, et meie arvuti, mis on nii kullakallis meile paneb j2lle hullu ja ei l2he enam t88le. Kuna viimane blogis kirjutatu toimus neljap2eval, r22gin teile sellest n2dalal6pust.
Reedel 2rkasime ylesse ja kuna ilm oli taaskord kole ei saanud me t88d teha. Kuna p2eval oli juba p2ike v2lja tulnud, otsustas ylemus kontrollima minna, et 2kki saab siiski t88d teha ja tuli v2lja, et saabki. See oli isegi neljap2eval vb. Igastahes, kui traktoriga s6itma hakkasin, tuli juba vihma ja t88 j2i siiski 2ra. Kuna Rohan oli juba 8elnud, et vihmane ilm, siis party terve weekend, otsustasime 6htul Eveliniga kohalikku linna s6ita, mis on v2iksem kui Saue, igastahes, v6tsime ylemuse auto, sest meie auto ei ole registreeritud, ning t2nu sellele saame s6ita oma Datsuniga ainult Cannas. Hyppasin siis rooli ja s6itsimegi juba Morawa poole.


Ennem otsustasime teha vahepeatuse Iiri poiste juures, et uurida ,kas linnas toimub midagi, pealegi tahtsime neile pilgud peale visata ihi. Kuid kahjuks ei olnud neid kodus. Kui umbes 45 minutit oli s6idetud olimegi kohalikku pubisse j6udnud ja seal oli 2kki 20 inimest. Pooled neist noored- saimegi kohe esimeste inimestega tuttavaks, kelleks olid kohalikud tydrukud. R22kisime nendega veidi juttu ja saime teada, mis siin linnas siis tegelikult synnib. Yks tydrukutest ratsutas, jagas lahkelt oma numbrit, et j2rgmine kord kui me Morawasse, ja midagi teha pole, saame helistada talle ja hobustega s6ita. Sounds goood!


Kuna seal oli ka piljard, m2ngisime seda. Hiljem saime yhe inglasega tuttavaks ja yhe kohalikuga. Ning siis otsustasime koju 2ra minna, sest kui ilus ilm, pidi laup2eval t88p2ev olema. J6udsime siis umbes kell 12 koju, ning pessu ja magama. Kui hommikul 2rkasime, vaatasime, et tibutab veidi ning meie 6nneks, saime edasi magada. Eff pidi 2rkama siis varem veidi, sest tema oli p2evases vahetuses. Kuigi vihma tibutas, l2ksid nad ylemusega kontrollima vilja ja nii edasi. Mina sain magada, jess! Ma ise olen yli6nnelik selle yle. Ma ei suudaks igap2ev kell 7-8 2rgata, ja t88le minna. Isegi kooli magasin pidevalt sisse. Kuna meil traktoriga harjutamised k2isid nii ,et Eff s6itis p2eval koguaeg ja minu 15 minutit traktoril proovimist kestis 6htul olin mina ilmselgelt see, kellel 6htusega rohkem kogemusi :D. Igastahes Rohan palus, et ma v6taksin 6htuse vahetuse, sest seal on vaja rohkem t2helepanu ja ei tohi magama j22da, kuna ma 88loom.


Laup2eval Eff t88tas2 tundi, ning siis l2ks traktori k2rul viljat6stmis masin vms, katki ning t2nu sellele ei saanud me t88d enam teha. Kuna t88d ei saa teha, saab alati midagi paremat teha :D. R22kisime Rohaniga taaskord, lubas j2llegi lahkelt oma autot ja seekord ytlesin Effule ,et tema v6ib Morawasse s6ita. Ma tavaliselt ei julge taga s6ita, mitte et ta s6ita ei oskaks ,aga kui minu s6brad juba ytlevad , et ma s6idan ohtlikult ja ma ei julge Effuga yhte autosse istuda, kui tema s6idab, siis kujutage ette mida ma ta s6itmisest arvan :D. Kui minek oli ja s6idetud juba 15 minti, vaatan ,et ees hyppavad 5 k2nguru. Hakkasin karjuma, et Eff Eff pidura, aga ei.. Eff hakkab karjuma ka :D ja siis pidurdas, 2kki kuuleme r2iget pauku ja m6lemad karjume edasi. See oli lihtsalt nii naljakas. Tegin ettepaneku ymber p88rata, aga Evelin oli shokis veel ning s6itsime edasi :D. L6puks kui Morawas olime, l2ksime taaskord sinna, kus eelmine 6htu olnud sai. Rahvast oli seekord rohkem ja kohe kui sisse l2ksime, saime k6ik pilgud endale. N2gime oma tuttavat inglast j2lle ja r22kisime temaga juttu, ning siis saime ka tsau 8elda oma kohalikult austraalasele. J6ime veidi, tuntsime 6htust r66mu, saime teistega tuttavaks, m2ngisime piljardit kuniks kell 12 sai, ja pubi pandi kinni. K6ik seisid siis v2lisukse ees ja hakkasin kohe uurima kuhu edasi v6iksime minna. L6puks saime yhe poisiga r22gitud, et l2hme tema poole istuma. L2ksime siis nii, et meie autoga ja teised olid veel autoga ning paar tykki k6ndisid jala. Kohale j6udes lykati joogid ette ning bongid ja jutud. R22kisime juttu, l6puks oli nii hull juba ja pudel keerles laual,hakkasime pudelit m2ngima, mida asja eksole :D. Aga nalja sai t2iega. Me ei saanud pm midagi eriti aru, ajasime t2iega hullu seal. Eff sai syletantsu ning saime endale palju uusi tutvusi linnas, nii ,et kui j2rgmine n2dal linna liikumine on, saab juba uute s6pradega tsillida :).
Tagasi hakkasime s6itma umbes kella 4ja paiku, istusin siis ise rooli, sest Effu silmad olid nagu laserid ning hea,et tegin seda. Kohe kui 5 minutit s6idetud sai, naersin yksi autos ja Eff magas. Teel kus mats k2is, lebas maas surnud k2nguru, ning 2ratasin Effu ylesse, kes tegi kohe pilti enda saavutusest :D. Aga seda ma ylesse ei pane. Koju j6udsime siis umbes 5 paiku ja lootsime sydamest, et ilm on hommikul kole, sest Efful oleks pidanud t88 kell 8 muidu algama. Auuuutssss. 6nneks sadas vihma ning saime magada lausa kella 1heni. Tegime syya, vaatasime telekat. Eff k2is arvutis ennem mind, siis otsustasin leiva 2ra teha. Tunni-kahe p2rast peaks saama siis leib valmis, mis on loodetavasti hea :).

Loodan ,et teil on seal kaugel l6bus, ja sorrryyy, et nii lohakalt kirjutasin, mul pole eriti aega :) Olge r66msad.

G

No comments:

Post a Comment