Sunday, November 6, 2011

Farmi elu

Nii imelik kui see ka pole, on juba käes November...wierd!!! Selle asemel, et väljas peaks üsna krõbe olema, on hoopis üsna kuum juba. Viimased päevad on ikka nii palav olnud väljas, et lihtsalt oled ja higistad. Majas ja traktoris leiad ainult jahedat õhku. Esmaspäevast kolmapäevani tegime tööd. Räägin teile ka siis veidike lähemalt meie tööpäeva plaanist. Meil hetkel niimoodi ära jaotatud, et mina olen hommikuses vahetuses ja Gerda on õhtuses vahetuses. Phmt peaks nagu plaani järgi olema nii, et äratus 7am, breakfast, masinate kontroll ja põllule. Siis see, kes on õhtuses vahetuses, teeb kõigile lõunasöögi, mis on tavaliselt 3 p.m ajal. Siis minnakse põllule tagasi, seekord siis õhtunevahetus. Põllul ollakse max 10 p.m 'ni. Siis see, kes oli hommikuses vahetuses, teeb õhtusöögi selleks ajaks. Tegelikult on möödunud need kolm tööpäeva niimoodi, et ülemus hommikul koputab meie toa uksele ja ütleb et poole tunni pärast breakfast, mille siis pean mina mõlemale valmis tegema (Gerda, suuuuuuur unekott, saab magada lõunani). Äratus on olnud mitte kell 7 a.m vaid u 8.30 a.m. Tavaliselt on hommikusöök ka veninud tsipa..põllul oleme peale 9a.m'i või veel hiljem. Mõlema tööpäevad peaksid olema 7,5h pikkused, kuid tänu hilisemale ärkamisele, on olnud lühemad. Seega peale lõunasööki, olen pidanud põllule tagasi minema tunniks vms ning siis on toiminud vahetus. Teisipäeval peale tööd mõtlesin, et davai, ookeani ääres on mitu korda juba jooksmas käidud...nüüd on siis aeg ära proovida kõrbes. Kuna õnneks oli peale 4p.m veidike pilviseks tõmmanud, polnud väljas nii kuum. Tõmbasin jooksukad selga ja andsin tuld. Siin läheb umbes kell 7p.m pimedaks juba, niiet enne seda pidin ära käima. Kui ma olin umbes 3min jooksnud, siis tõmbas meie ülemuse isa oma autoga mulle kõrvale ja ütles: Fitness girl ahh?? Very good!! Mul oli nii mark, üritasin teha just nii, et me ei peaks üksteist nägema :D Tavaliselt, kui jooksmas käin Eestis, kuulan mussi ja väga ei jälgi maapinda..omas mullis. Samuti oli ka ookeani ääres, aga nüüd jälgisin jalge alust mitte vähe. Pidevalt vaatasin selja taha, sest siin kihutavad kõik autod ikka üle 100km/h (teed siin kõrbes üsna kitsad vahest). Siin muidu ikka nii imelik joosta...jooksed jooksed aga kuhugile nagu välja ei jõua. Lindusest näed kas rohelisi papagoisid või halli punasega. Igatahes kui tund aega oli joostud, u 5min enne koju jõudmist, nägin teepeal MADU. Süda jättis löögi vahele, päriselt :D Sihuke adreka laks tuli sisse, et täiesti haige. Möödusin kaarega ja aeglaselt maost. Sain ilusti igatahes koju. Veidike lihaseid, venitus ja pessu. Hakkasin seejärel vaikselt tegema ka õhtusööki. Samal ajal tuli meile külla ülemuse sõps Jerome. Rääkis mulle oma naistest ja üldse Austraalia tüdrukutest. Ta oli ikka veidike purjakil :D Ta oli terve päev tööd tehes viskit joonud. Igatahes ta ütles, et Austraalia tüdrukud on sellised, kes arvavad, et saavad endale kõike, mida nad tahavad kätt liigutamata. Nad arvavad, et nad on maailmanabad ja nemad ei pea phmt tööd tegema. Ma ise pole phmt ühegi Austraalia tüdrukuga veel tutvunud niiet ei oska seisukohta võtta. Lõpuks jõudsid ülemus ja Gerda ka tagasi koju. Järgnes pikk jutuajamine, dinner, chill ja magama minek. Kolmapäeval äratus ülemus mu mitte 7 a.m ülesse vaid u 8.39a.m. Ta üritab teha nii, et ma saaks võimalikult kaua magada. I like this idea :))))) Hommikusöök ja põllule minek. Umbes 3p.m oli lunch ja umbes tunniks tagasi traktorisse..siis toimus vahetus jällegi. Kuna me polnud mitu päeva linnas käinud (Morawas), et süüa osta, siis pidi tegema väikse shopingu tiiru. Võtsin ülesande enda peale. Morawa asub meist u 25min kaugusel autoga. Ülimõnus on ikka sõita üksi autoga keset kõrbet...kiirust phmt ei vaatagi. Poodi jõudes võtsin suure käru ette ja lihtsalt käisin kõik vahed läbi. Kohe kui miskit silma jäi, mida võiks proovida ja katsetada, siis viskasin kärru..absaluutselt hinda ka ei vaadanud. VOT see on alles õige poes käik :D Kuna me kõik armastame niiväga kana meekastes, siis võtsin kõik pakid riiulilt ära, mis alles olid jäänud. Lõpuks oli käru oli niiiiiiipungil, oli seda mega mega raske lükata auto juurde. Mõned inimesed küsisid isegi: Do I need help? Ma: noooo, thank you!!!(ise naeratades) Tegelt ise mõtlesin et krt oleks küll vaja, maru heavy on. Lõpuks kui asjad peal, sõitsin tagasi. Peab tunnistama, et mulle ikka meeldib see vasakpoolne liiklus :D Õhtu möödus rahulikult... dinner, chill ja bed. Oli siis neljapäeva hommik käes, äratus umbes 8.30a.m. Pooltundi aega et valmis seada end ja hommikusöök teha. Peagi, kui hommikusöök valmis sai, hakkas väljas vihma sadama. Siis tuli ka ülemus ja ütles, et täna vist ei toimu tööd. Vihmaga ei saa vilja korjata. Parim ilm on hästi kuum ja sunny selle töötegemiseks (ärge muretsege, traktorites on väga head kliimaseadmed + muusika..nüüd saame kuulata USB pulgalt ja minu ipodilt mussi, helikvaliteedi üle ei saa ka kurta). Kuna jah, ilm kisus tsipa halvaks, siis veetsime hommikul lauataga juttu ajades üle tunni. Siis ärkas ka Gerda ülesse..kuna tundus, et on free day, no work.. siis boss sellepeale: all week party. Rääkis, et kui selline ilm, siis keegi ei saa tööd teha. Farmerid on kodus ja joovad ja naudivad elu. Rääkis, et tavaliselt mõned teevad nii, et tõmbavad nina täis ja siis lähevad vaatama teiste põlde..uurima, kuidas teistel vili kasvab ja kui hea saak on. Peale lõunasööki tõmbas ilm ilusaks, mõtlesime et okk teeeme põllul niipalju kui saame. hahaha, olime vist 5min seal olnud ja hakkas vihma sadama. Vähemalt üritasime tööd teha aga kuna ilm seda ei lubanud, siis ei saanud. Tulime koju tagasi, võtsime mõned Jim Beanid kaasa jne ja läksime naabreid külastama. Enne kui minekut tegime, käis ülemus kuskil ära.. järsku vaatasime, et oo mingi uus auto maja ees. Astus tuppa ja ütles: this is your new car, wanna try?? Paar sekki möödas ja juba olimegi sõidus. Tõmbasin esmalt rooli, Gerda kõrval.. korra driftisime ka..see auto on üsna madal ja kummid on väga libedad. Tõmbas korra adreka sisse küll:D Hiljem proovis siis Gerda juhikohal olemist. Mõlemad olime ikka väga sillas autost :D Lõpuks siis liikusime naabreid külastama..kuulsime et ühes majas pidi olema 4 iirlast. Nägime ainult ühte, teised olid kuskil ära. Adam, see iirlane, ta aktent oli niiiiiiiihull lihtsalt. Phmt 60% jutust ei saanud mitte midagi aru..aktsent oli nagu mingi ehtsa country mehe hääl. Kujutage ette lihtsalt :D Lõpuks meie teed jõudsid vana hea Jerome juurde, kus oleme ka üks kord varem käinud. Kes meie blogi lugenud on, siis see MEGA MEGA MEGA naermine toimuski nende juures. Õhtu algas seal samuti nagu tookordki. Aga seekord hoidsime end äärmiselt tagasi..kui me oleks mujal seltskonnas olnud, siis oleks suva :D aga koos ülemusega jälle ja ta sõpsid...hhhmmmm, enam ei saaanud nii marki maha teha lihtsalt :D:D Sakslane Lena oli valmistanud kõigile õhtusöögi. Kõik olid söögilauas ebanormaalses olekus jällegi..kui kellelegi otsa vaatasid siis lihtsalt puhkesid naerma..seega silmad olid eelkõige söögi peal või kuskil mujal. Seekord istusime Gerdaga ka kõrvuti mitte vastastikku...muidu oleks pekkis olnud vist jällegi :D:D Korra tundus, et ei suuda jälle naermisega piiri pidada aga õnneks laabus hästi. Mul juhtub alati midagi haiget naljakat...seekord siis jälle. Tahtsin võtta barbeque kastet, mis polnud tegelt üldse väga hea aga siiski.. keerasin korki ja peagi, kui hakkasin pigistama kastet taldrikule, siiis tuli kork eest ära ja KÕIK KASTE VALGUS MU TALDRIKULE!!! Omggggg niii mark :D Sihuke kajakas oli lahti et issand.. eriti kui kõik olid stoned ka veel :D:D Gerda suutis ka selle hetke digikaga jäädvustada..kunagi näete, kui videosid kokku hakkame panema :D Peale seda oli magustoiduaeg..lauale toodi küpsetatud kook. Gerda ütles: Efff, palun võta koook korrralikult!!! Kuigi kook oli juba lahti lõigatud, siis võtsin uuesti noa ja eraldasin ühe tüki koogist ilusti ikka ( ei tahtnud et sama olukord korduks nagu eelmine kord :D). Noo järgmine naer oli peagi jälle lahti, kui ma haarasin peanut butteri smoothy. Eelmine kord oli uhanud seda täiega, mida ma lihtsalt ei mäletanud :D Seekord ikka tsipa ja vsjo. Igatahes dinner laabus enamvähem kuidagi. Vaatasime Gerdaga ka filmi kick-ass..tegelt oli nii et mina magasin ja Gerda vaatas. Mitte kunagi ma pole Gerdaga koos phmt filmi otsast lõpuni näinud, ma jään lihtsalt magama vahepeal...wierd. Film läbi, tõmbasime autosse ja koju. Täna on siis reede ja arvasin, et siiski vist tööpäev aga natukene hiljem. Hommikul siis oli äratus mul pandud 7a.m siiis 8a.m jnejne aga ei mingit koputust uksele..seega magasime lihtsalt poole 12ni. Ülemust polnud kodus..tegime endale hommikusöögi ja vaatasime telekast Friends ja How I met your mother..lõpuks tegin kõne ülemusele ja ütles et täna tööd pole siiski, tuleb kohe koju.. vili on märg..öösel oli niiske olnud. Hetkel siis väga plaane pole.. hakkame kohe lõunasööki tegema ja vaatab, mis edasi saab.. vist uuesti naabritele külla või seekord hoopis linna uudistama..äkki leiame siit lähedusest omavanuseid sõpse :D