Friday, September 16, 2011

Känguru nägemine - CHECKED!

Kõik inimesed, kes on käinud Rohelisel mandril, on ka kindlasti näinud kängurut - kui varem ei näe, siis seal ikka näeb. Kuigi me pole veel sinna jõudnud, nägin ma juba oma silmaga päris kängurut. Nimelt olin Tallinna lähedal Luige sügislaadal tööl. See laat kestis kolmpäeva. Esimesel päeval ma kuulsin väga häguselt kelleltki mingist kängurust.. ei viitsinud hakata pead vaevama sellega. Teisel päeval juba kuulsin kelleltki teiselt veidi selgemalt, et siin laadal saab näha känguruid. Ma arvasin, et see oli lihtsalt jutt. Kolmandal päeval ma juba mõistsin, et siia on toodud ikkagi päris kängurud. Mõtlematagi läksin kohe uurima.. ja WOLAAAAA kaks imearmsat Wallaby kängurut!!!!! Nägin neid ühe meetri kauguselt. Kuna nad on tegelikult ööloomad siis nad magasid. Eriti armas oli see, et kõrvad liikusid neil iga krabina peale 360kraadi. Vahepeal tegi üks känguru ühe silma lahti, korra uuris ja uuesti kinni. Raudselt te nüüd mõtlete, et kängurud on toodud kuskilt Tlna loomaaiast.. EI! Te eksite! Eestis elab üks mees (Muhu saarel), kellel on kaks Wallaby ja üks punane kängur kodus. Kui ma küsisin, et miks ta just känguruid peab? Siis ta ütles selle peale: " Kes peab koera, kes peab känguruid. ". See omanik oli nii huvitava jutuga, et ma lihtsalt võisingi teda kuulama jääda. Tal on need kängurud olnud umbes 6 aastat. Kahjuks ei olnud ta punast kängurut kaasa võtnud, sest punased kängurud on Wallaby'dest suuremad ja tugevamad, ning nende kättesaamine ja transportimine võtab ikka kõvasti aega. Punased kängurud hüppavad u 2m kõrgusele ja u 10m kaugusele ning kiirus on neil u 50km/h. Väga greisiiiii :D Peaks ka mõtlema, et tooks Aussist kaasa väikse Wallaby känguru! :):):):)

Korra põikan känguru teemast kõrvale ja mainin ära, et eile sai mul tehtud nii lendamisajaks kui ka Aussi viibimise ajaks travel insurance, mis sisaldab meditsiiniabi kindlustust, pagasikindlustust ja reisitõrke kindlustust. Minu kindlustus hakkab alates sellest pühapäevast kehtima kuni 10.juunini 2012. Gerda teeb nüüd ka sellel nädalal kindlustuse ära. Kindlustus on tehtud If's ja Salvas.
Eile sai ka ostetud kohver. Kuigi me lähme Aussi nagu bacpackerid, ei saa me end päris nii nimetada, sest meie ei valinud seda teed, et toimetada u 20kg pagas punktist A punkti B. Btw, see kohver pole selline nagu te kõik ettekujutate... seda kohvrit saab kanda õlapeale, kanda käes ning samas saab ka rullarite peal vedada. Ma arvan, et see oli hea otsus selline osta, sest kui see tagasi tulles veel terve ja korras on, saab seda järgmisel tripil samuti kasutada. Suure seljakotiga ikka kuskile soojale maale puhakama ei läheks või mis?!?!

Järgmine blogi alles järgmine nädal - get ready for this!!!!!

Seniks ciaooo siit vihmasest Tartust!! (16 days left)

No comments:

Post a Comment