Wednesday, September 14, 2011

18 päeva jäänud

Põhimõtteliselt pidi Evelin tegema sissekande ennem mind, aga kuna mul on väga igav siis teen selle ära varem :).
Eff palus mul kirja panna siia, kuidas me majutuse saame, kuna see oli rohkem minu ülesanne, sest preili Katala ei mäletanud enda couchsurfingu kasutajat, erinevalt minust Igastahes..
Eelmine nädal, samal ajal kui esimene sissekanne tuli hakkasime otsima couchsurfingust inimesi, kelle juurde elama minna, sellest on ka kirjas juba eelmises postituses . Pühapäevast kuni tänaseni olen saanud vastuseid ja uskumatu või mitte, aga kõik on hullult sõbralikud. Kiri sisaldas siis meie nimesid ja vanust, kuhu me maandume (Perth), mis me seal linnas soovime ära teha- pangakontod, telefoni kaardid ja palju muud veel, ning kas neil oleks meid võimalik majutada 4-7 päeva. Kirja saatsime väga paljudele, umbes 50nele inimesele, pooled kutsuvad meid lahkelt enda juurde, pooled on ära öelnud, kuna reisivad, või pole võimalik majutada kahte , samas osadel on ka muid põhjuseid  .Aga kõik on jätnud oma telefoni numbrid, et helistaksime neile kui Perthi jõuame, siis saaksime kokku, näitaksid meile niisama parimaid kohti Perthis, parimaid randasid, läheksime jooma, pidutsema, pakuksid meile abi, või hoopiski kohvi jooma. Väga lahe! Nüüd on olemas umbes 20 inimest, kelle juurde ööseks võiksime jääda, nädal enne reisi valime siis selle kindla välja. Üks vastas meile, et kahjuks ei ole võimalik meid majutada, sest on reisil kuid, et lisaksin ta facebooki - seda ma ka tegin. Järgmine päev kui tsekkasin oma facebooki kontot, oli 10 austraaliast Perthist mind sõbraks lisanud ja see mees oli kirja saatnud : mul on väga head sõbrad, nad võivad teid aidata kõiges - ta isegi uuris välja ühe majutuse meile, mitte,et meil neid juba vähe oleks haha, igastahes see näitab kuidas kõik hoolivad ja proovivad aidata. Juba ootan !

No comments:

Post a Comment