Monday, February 20, 2012

Melbsi viimane 6htu

Praegu k6ksume bussis, 9 tundi veel s6ita. Midagi paremat pole teha, nii ,et kirjutame blogi valma. Koguaeg on olnud t88 ja t88 , kuna neljap2ev oli vaba p2ev, ei teinud me siiski midagi, p2eva l6pus olime m6lemad pettunud ,et saime p2eva vabaks ja raiskasime selle k6ik tyhja. Siis saime kella 9 paiku s6numi ,et oleme reedel ka vabad ja t88tame n2dalavahetusel. Nii siis l2ksime reedel kinno ja vaatasime pimedas Melbourne, mis oli v2ga ilus. Ennem kino k6ndisime t2naval ja seal olid liptoni vennad, kes jagasid j22teed. Kysisid ,et kas tahame ka ja nende ylemus oli ka seal, lykkas meile k2tte kasti j22teed :D jopppas. Siis saime bossilt k6ne ,et tal meile jutt ja ,et millal me koju j6uame, ytlesime, et umb 12 paiku 88sel siis ytles, et hea kyll, tuleb laup maija ja r22gib meiega. Juba siis me teadsime ,et midagi head see olla ei saa ja ei olnudki. Laup siis ytles ,et kuna ta teab, et me ei taha j22da Melbourne kauemaks kui 2 n2dalat siis pole meil m6tet seal edasi t88tada. Yhes6naga vallandas meid ja ytles ,et v6ime yhe 88 veel majas veeta ja siis l2heksime minema. Kuna 2heks n2dalaks mingit kindlat t88kohta on raske saada, siis otsustasime teha hoopis nii, et osta piletid sydneysse ja hakkata seal t88d otsima. Kuna samal ajal otsisime Melbourne edasi j22miseks ka 88bimiskohta, otsustasime hakkata vaatama Sydney kohta. Leidsime yhe korteri, 120 doltsi n2dalas, j6ukas, ujula ja saun ka seal, nii , et tegime k6ne peale ja kui esmasp2eval kell 10 hommikul sinna l2hme, same selle endale. P2rast k6net ostsimegi siis bussi piletid 2ra. Muidugi rongi v6i lennukiga on parem minna ,aga rong kallim ja lennuk ka muidugi ,aga lennukiga on see probleem, et nad kaaluvad kohvreid ja meil need veits ylekaalus. Kuna max on 20 kg ja minu kohver on juba umbes 30 siis arvestasin ,et see kilode kinni maksmine on suht kallis ja otsustasimegi bussi kasuks. Kuna piletid olid ostetud ja teadsime, et see on meie viimane 6htu Melbsis, siis peame v2lja minema. S2ttisime end siis valma ja kuna meie kindel plaan oli minna ka eureka towerisse ja Melbourne aquariumisse, siis l2ksime eurekasse. See 88 korrust k6rge hoone ja peaaegu 300 m k6rgusel. Ylevalt oli n2ha k6ike Melbourne ymbrust ja 6htul k6iki linna tulesid. Akvaariumisse me ei l2inud sest identne koht on ka sydneys. P2rast saime s6pradega kokku, kellega kohtusime St Kilda festivalil, ning nad olid yyrinud korteri ,et juua seal ja saada yle s6bra kurbusest, kes l2ks lahku oma tydrukuga. Nii ,et l2ksime sinna ja hakkasime peoga algust tegema. Et te teaksite, me pole siin yldse joonud ega midagi eriti, sest meil koguaeg t88. P2ris ausalt 8eldes, paljudele j22b mulje ,et me joome koguaeg :D aga nii see p2ris pole!!!!! Aga eile m6tlesime siis juua ikka korralikult, sest viimane 6htu. Kui soojendus joogid olid nende kulul, siis v6tsime v6imalikult palju k6ike, tasuta ju. Haha, see oli haige. Siis l2ksime edasi klubiplaaniga, aga yks poistest ei saanud sisse, sest tal polnud 6igeid jalan6usid. 5kesi siis l2ksime edasi teise klubisse, lootusega sinna saada. Poiss sai sisse, aga seekord oli probleemiks Evelin, sest ta oli veidi purjus. Siis toimetasin ta bensukasse, et talle s88ki sisse ajada ja hiljem kluppi minna. Kuna see siiski ei 6nnestunud, liikusime edasi teise kohta. Yks poistest tuli meiega, sest ta s6brad olid teises kohas. Kui taksoga siis kohale s6itsime, siis Eff kadus kuskile 2ra ning ytles ,et j22b sinna kuhu ta iganes ka ei l2inud. Me siis liikusime edasi kluppi, kuna teema oli mingi vipiga seal, siis saime sisse ja panime pidu edasi. Meil oli seltskond seal siis mingi 20 inimest, va evelin, sest ma ei tea kus ta oli. 2kki sain ta k2tte ,teadmata ta asukohta ning kella 4 paiku hommikul sain s6numi,et ta j6udis koju. Kui klubi kinni pandi, l2ksin ka mina koju ning 2ratasin effu ylesse, et saada aimu mis toimub. Eff ise ka ei teadnud midagi, ning ytles ,et kysis mingilt suvakalt, et koju saada, ise autos magades terve aja ja kodu juures ylesse 2rganud. Ma tulin tagasi koju taksoga ning sain ka taksojuhi nr ,et ikka teada annaksime, et korralikult sydneysse kohale oleme j6udnud . See lendas kohe prygikasti kui taksost v2lja j6udsin ja suundusin p2rast effu toa kylastust magama. 2rkasime umbes 3me paiku ylesse, ning kella 6ks pidime asjad kokku pakkima ja taksoga bussijaama s6itma. Nyyd siis loksume siin ja kell 7 hommikul j6uame uude linna, loodan, et sealgi l2heb k6ik h2sti.